Okolju in uporabnikom prijazno regionalno podjetje za zadovoljevanje energetskih potreb in zagotavljanje enostavnosti bivanja ter pozitivne prihodnosti.
Zagotavljamo zanesljivo zadovoljevanje potreb uporabnikov po prijazni energiji.
Strokovnost, poštenost, iskrenost, timsko delo, čisto okolje in za bivanje prijazno mesto, zadovoljstvo kupcev in vseh prebivalcev mesta, partnerski odnos z mestom in delo s čim manj birokracije so naše osnovne vrednote, ki skupaj s poslanstvom po zanesljivem zadovoljevanju potreb uporabnikov po prijazni energiji in vizijo okolju in uporabnikom prijaznega podjetja za zadovoljevanje energetskih potreb in zagotavljanja enostavnosti bivanja ter pozitivne prihodnosti, predstavljajo temelje naše POLITIKE KAKOVOSTI.
Vsi zaposleni se trudimo k udejanjanju temeljnih ciljev poslovne politike podjetja, ki hkrati predstavljajo tudi CILJE politike kakovosti:
Učinkovit sistem vodenja kakovosti je osredotočen na odjemalce, tako da se upoštevajo priložnosti in tveganja, ki pomembno vplivajo na izvajanje storitev in s tem zadovoljevanje potreb odjemalcev.
Skozi sistem vodenja kakovosti redno spremljamo kazalnike in cilje, jih analiziramo in ukrepamo s ciljem večje zanesljivosti dobave, zagotavljanja čistega okolja, brezskrbnosti bivanja za naše odjemalce, zagotavljanja ustvarjalnega in motivirajočega delovnega in poslovnega okolja. Ob temu pa nenehno prepoznavamo in sprejemamo priložnosti, analiziramo s tem povezana tveganja in sprejemamo ustrezne ukrepe za obvladovanje tveganj.